Preview

Newsletter of North-Caucasus Federal University

Advanced search

LEXICAL AND PRAGMATIC ASPECT OF THE TEXT COUPON AS AN ELEMENT OF MULTILEVEL MARKETING

About the Author

Svetlana Nikolaevna Dubrovina
NCFU
Russian Federation


References

1. Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества. М., 1979.

2. Карасик В. И. О типах дискурса // Языковая личность: институциональный и персональный дискурс. Волгоград, 2000. С. 5–20.

3. Пешё М. Прописные истины. Лингвистика, семантика, философия // Квадратура смысла. М., 1999. С. 225–290.

4. Силантьев И. В. Текст в системе дискурсных взаимодействий / Институт филологии СО РАН, Новосибирский государственный университет // Критика и семиотика. 2004. Вып. 7. С. 98–123.

5. Соколов А. В. Общая теория социальной коммуникации. М., 2002.

6. Тюпа В. И. Пролегомены к теории эстетического дискурса // Дискурс. 1996. № 2. С. 12–15.

7. Farnsworth Allan E., Contracts, 3rd ed., 1999.

8. Lougheed L. Business Correspondence: Letters, Faxes and Memos. Reading, Ma.; Menlo Park, Ca.; N.Y. Addison; Wesley publishing Co., Inc., 1993.

9. Malkos Anna Maria. Letter Writing in English. W., 1994.

10. Starkey Carolin Morton, Penn Norgina Meright. What you need to know about Reading Labels, Directions and Newspapers N.T.C., 1994.


Review

For citations:


Dubrovina S.N. LEXICAL AND PRAGMATIC ASPECT OF THE TEXT COUPON AS AN ELEMENT OF MULTILEVEL MARKETING. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2013;(4):129-132. (In Russ.)

Views: 79


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-907X (Print)