THE USE OF ECONOMIC AND MATHEMATICAL METHODS FOR EVALUATING THE RESULTS OF THE EXPERIMENT ON THE INTRODUCTION OF AN ENGLISH LANGUAGE E- COURSE IN LMS MOODLE INTO THE EDUCATIONAL PROCESS OF SEVASTOPOL STATE UNIVERSITY
Abstract
About the Authors
A. KolesnikovRussian Federation
T. Kokodey
Russian Federation
V. Khituschenko
Russian Federation
References
1. Хикс Ч. Основные принципы планирования эксперимента. М.: Мир, 1967. 406 с.
2. Яковлев Е. В., Яковлева Н. О. Педагогическое исследование: содержание и представление результатов. Челябинск: РБИУ, 2010. 317 с.
3. Степанкин И. А. Особенности организации педагогического эксперимента // Современный учёный. 2017. № 6. С. 209-211.
4. Штофф В. А. Проблемы методологии научного познания. М.: Высшая школа, 1978. 271 с.
5. Батищев Г. И. Педагогическое экспериментирование // Сов. педагогика. 1990. № 1.
6. Using gretl for Principles of Econometrics, 3rd Edition Version 1.01 Lee C. Adkins Professor of Economics Oklahoma State University. URL: http://www.learneconometrics.com/gretl.html
7. Куфель Т. Эконометрика. Решение задач с применением пакета программ GRETL / Т. Куфель. М.: Горячая линия - Телеком, 2007. 200 с.
Review
For citations:
Kolesnikov A., Kokodey T., Khituschenko V. THE USE OF ECONOMIC AND MATHEMATICAL METHODS FOR EVALUATING THE RESULTS OF THE EXPERIMENT ON THE INTRODUCTION OF AN ENGLISH LANGUAGE E- COURSE IN LMS MOODLE INTO THE EDUCATIONAL PROCESS OF SEVASTOPOL STATE UNIVERSITY. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2019;(2):130-140. (In Russ.)