MIND MAPS AND BUSINESS GAMES AS AN INTERACTIVE TEACHING METHODS IN HIGHER SCHOOL
Abstract
About the Authors
Svetlana PanasenkoRussian Federation
Elena Slepenkova
Russian Federation
References
1. Панасенко С. В., Никишкин В. В., Твердохлебова М. Д. Особенности подготовки маркетологов в условиях перехода на новые образовательные стандарты // Практический маркетинг. 2015. № 1.
2. Положение о методах интерактивного обучения студентов по ФГОС 3 в техническом университете: для преподавателей ТУСУР / Косолапова М. А., Ефанов В. И., Кормилин В. А., Боков Л. А. Томск: ТУСУР, 2012. 87 с.
3. Пугачев В. П. Тесты, деловые игры, тренинги в управлении персоналом. М, 2013.
Review
For citations:
Panasenko S., Slepenkova E. MIND MAPS AND BUSINESS GAMES AS AN INTERACTIVE TEACHING METHODS IN HIGHER SCHOOL. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2016;(5):172-176. (In Russ.)