Preview

Newsletter of North-Caucasus Federal University

Advanced search

«THE WEEKEND WILL LAST FOREVER»: THE CONCEPT OF THE TIME IN THE MEDIAADVERTISING IMAGE OF WORLD

Abstract

The article is devoted to the formation of mechanism of modern media-advertising image of world; it’s spatial and temporal organization; the concept of the time in advertising was analyzed in this article.

About the Author

Elena Nikolaevna Yezhova
NCFU
Russian Federation


References

1. Ингарден Р. Исследования по эстетике. М.: Иностранная литература, 1962. 572 с.

2. Кляйн М. Развитие в психоанализе. М.: Академический проект, 1992. 176 с.

3. Лакофф Дж. Женщины, огонь и опасные вещи. Что категории языка говорят нам о мышлении / пер. с англ. М.: Языки славянской культуры, 2004. 792 с.

4. Никонова Ж. В. Основные этапы фреймового анализа речевых актов // Вестник Нижегородского ун-та им. Н. И. Лобачевского. 2008. № 6. С. 224–228.


Review

For citations:


Yezhova E.N. «THE WEEKEND WILL LAST FOREVER»: THE CONCEPT OF THE TIME IN THE MEDIAADVERTISING IMAGE OF WORLD . Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2013;(4):132-137. (In Russ.)

Views: 81


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-907X (Print)