“To be honest is beneficial ”: the transformation of values of Russian society in the media-advertising discourse
Abstract
Keywords
About the Author
Elena Nikolaevna YezhovaRussian Federation
References
1. Бурстин Д. Американцы: демократический опыт: монография / пер. с англ. М. : Издательская группа «Прогресс»; «Литера», 1993. 832 с.
2. Грошев И. В. Полоролевые стереотипы в рекламе // Психологический журнал. 1998. № 3. URL: http://www.psyfactor.org/recl5.htm (Дата обращения: 10.11.2009)
3. Кара-Мурза Е. С. «Дивный новый мир» российской рекламы: социокультурные, стилистические и культурно-речевые аспекты (2001). URL : http://www.gramota.ru/mag_arch.html?id=33
4. Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы. СПб. Питер, 2004. 368 с.
5. Пендикова И. Г., Ракитина Л. С. Архетип и символ в рекламе: учеб. пособие для студентов вузов. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2008. 303 с.
6. Рощин С. К. Западная психология как инструмент идеологии и политики. М.: Наука, 1980. 303 с.
Review
For citations:
Yezhova E.N. “To be honest is beneficial ”: the transformation of values of Russian society in the media-advertising discourse . Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2013;(1):158-162. (In Russ.)