Preview

Newsletter of North-Caucasus Federal University

Advanced search

“To be honest is beneficial : the transformation of values ​​ of Russian society in the media-advertising discourse

About the Author

Elena Nikolaevna Yezhova
Северо-Кавказский федеральный университет
Russian Federation


References

1. Бурстин Д. Американцы: демократический опыт: монография / пер. с англ. М. : Издательская группа «Прогресс»; «Литера», 1993. 832 с.

2. Грошев И. В. Полоролевые стереотипы в рекламе // Психологический журнал. 1998. № 3. URL: http://www.psyfactor.org/recl5.htm (Дата обращения: 10.11.2009)

3. Кара-Мурза Е. С. «Дивный новый мир» российской рекламы: социокультурные, стилистические и культурно-речевые аспекты (2001). URL : http://www.gramota.ru/mag_arch.html?id=33

4. Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы. СПб. Питер, 2004. 368 с.

5. Пендикова И. Г., Ракитина Л. С. Архетип и символ в рекламе: учеб. пособие для студентов вузов. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2008. 303 с.

6. Рощин С. К. Западная психология как инструмент идеологии и политики. М.: Наука, 1980. 303 с.


Review

For citations:


Yezhova E.N. “To be honest is beneficial : the transformation of values ​​ of Russian society in the media-advertising discourse . Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2013;(1):158-162. (In Russ.)

Views: 76


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-907X (Print)