MODERN ISSUES OF DEVELOPING INNOVATIVE PRODUCTS IN COMMERCIAL BANKS
Abstract
Keywords
About the Authors
Denis Gennadevich LovyannikovRussian Federation
Nadezhda Sergeevna Lovyannikova
Russian Federation
References
1. Коллинз Р. С. Бизнес и Е-коммерция: возможные пути сближения // Маркетинг. 2005. № 1. С. 85-88.
2. Новая экономика. Все еще впереди / под ред. О. Тоффлер, Х. Тоффлер. М.: Еру Wall Street Journal, 2011.
3. Уткин Э. А., Морозова Г. И., Морозова Н. И. Нововведения в банковском бизнесе России. М.: Финансы и статистика, 2013. 182 с.
4. Центр Финансовых Технологий [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://www.cft.ru/.
5. Электронная библиотека [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://bibliotekar.ru/biznes-37/2.htm.
Review
For citations:
Lovyannikov D.G., Lovyannikova N.S. MODERN ISSUES OF DEVELOPING INNOVATIVE PRODUCTS IN COMMERCIAL BANKS. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2014;(5):80-84. (In Russ.)