MAJOR METHODS FOR ASSESSING COMPANY’S COMPETITIVE CAPACITY
Abstract
About the Authors
Svetlana Vyacheslavovna ZenchenkoRussian Federation
Vladimir Vitalyevich Almazov
Russian Federation
References
1. Горелкина Н. Ю. Формирование стратегии развития конкурентных преимуществ предпринимательской структуры: дис. … канд. экон. наук. Мурманск, 2006.
2. Управление конкурентоспособностью организации: учеб. пособие / под ред. А. К. Казанцева. СПб.: СПбГИЭУ, 2000. 150 с.
3. Лифиц И. М. Теория и практика оценки конкурентоспособности товаров и услуг. М.: Юрайт-М, 2001.
4. Светуньков С. Г. Методы маркетингового исследования. Спб: ДНК, 2003. 349 с.
5. Фатхудинов Р. А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. М.: ИНФРА-М. 2000. 312с.
Review
For citations:
Zenchenko S.V., Almazov V.V. MAJOR METHODS FOR ASSESSING COMPANY’S COMPETITIVE CAPACITY. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2014;(5):72-76. (In Russ.)