Preview

Newsletter of North-Caucasus Federal University

Advanced search

MAJOR METHODS FOR ASSESSING COMPANY’S COMPETITIVE CAPACITY

About the Authors

Svetlana Vyacheslavovna Zenchenko
NCFU
Russian Federation


Vladimir Vitalyevich Almazov
North Caucasus Humanitarian-Technical Institute
Russian Federation


References

1. Горелкина Н. Ю. Формирование стратегии развития конкурентных преимуществ предпринимательской структуры: дис. … канд. экон. наук. Мурманск, 2006.

2. Управление конкурентоспособностью организации: учеб. пособие / под ред. А. К. Казанцева. СПб.: СПбГИЭУ, 2000. 150 с.

3. Лифиц И. М. Теория и практика оценки конкурентоспособности товаров и услуг. М.: Юрайт-М, 2001.

4. Светуньков С. Г. Методы маркетингового исследования. Спб: ДНК, 2003. 349 с.

5. Фатхудинов Р. А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. М.: ИНФРА-М. 2000. 312с.


Review

For citations:


Zenchenko S.V., Almazov V.V. MAJOR METHODS FOR ASSESSING COMPANY’S COMPETITIVE CAPACITY. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2014;(5):72-76. (In Russ.)

Views: 127


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-907X (Print)