Preview

Newsletter of North-Caucasus Federal University

Advanced search

STRATEGIC MANAGEMENT TECHNICAL SERVICE OF AUTOENTERPRISE ON THE BASIS OF KEY AIMS

Abstract

In the article for autoenterprises the algorithm of realization ofstrategic management is offered on the basis of key indexes of efficiency. Taken approach division of fulfiling the summary strategic plan and operative activity

About the Author

Vladimir Trubitsyn
NCFU
Russian Federation


References

1. Кузнецов Е. С. Управление технической эксплуатацией автомобилей. М.: Транспорт, 1990. 272 с.

2. Волгин В. В. Автосервис. Структура и персонал. М.: Изд.-во «Дашков и К», 2010. 408 с.

3. Карпов А. Е. Стратегическое управление и эффективное развитие бизнеса. М.: Результат и Качество, 2005. 512 с.

4. Панов М. М. Оценка деятельности и система управления компанией на основе КР1. М.: ИНФРА-М, 2014. 255 с.

5. Ременцов А. Н. и др. Системы, технологии и организация услуг в автомобильном сервисе. М.: Академия, 2013. 480 с.


Review

For citations:


Trubitsyn V. STRATEGIC MANAGEMENT TECHNICAL SERVICE OF AUTOENTERPRISE ON THE BASIS OF KEY AIMS. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2015;(5):128-133. (In Russ.)

Views: 81


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-907X (Print)