ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ДИДАКТИЧЕСКИХ ПРИНЦИПОВ В БИЛИНГВАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ МАГИСТРАНТОВ
Аннотация
Список литературы
1. Багироков Х. З. Билингвизм: теоретические и прикладные аспекты: На материале адыгейского и русского языков: дис. … д-ра филол. наук / Х. З. Багироков Краснодар, 2005. 426 с.
2. Дацун Н. А. Билингвальная подготовка будущего юриста как профессиональной языковой личности (на материале изучения английского языка: дис. … канд. пед. наук / Н. А. Дацун. Сочи, 2007. 216 с.
3. Советский энциклопедический словарь. М.: Сов. энцикл., 1989. 1632 с.
4. Dervin F., Lopes Rosa E. Research jn Academic Mobility: an overview, list of researchers and bibliography. Abo Academis Tryckeri. Finland. 2006. 71 p.
5. Grosjean F. Neurolingnists, beware! The bilingual is not two monolinguals in one persons // Brain and language 1989. V. 36.
6. Kohler J. Quality Assurance, Accreditation and Recognitionof Qualifications as Regulatory Mechanisms in the European Hinger Education Area // Hinger Education in Europe. Vol. XXVIII. No. 3. October 2003.
7. Suomela-Salmi E. The first international bilingual conference on international academic mobility, Finland: the University of Turku, 2006. URL: http://users.utu.fi/freder/dossier.
Рецензия
Для цитирования:
Клушина Е.А. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ДИДАКТИЧЕСКИХ ПРИНЦИПОВ В БИЛИНГВАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ МАГИСТРАНТОВ. Вестник Северо-Кавказского федерального университета. 2015;(3):190-193.
For citation:
Klushina E.A. THEORETICAL ASPECTS OF THE USE OF DIDACTIC PRINCIPLES IN BILINGUAL TRAINING MASTERS. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2015;(3):190-193. (In Russ.)