FOREIGN LANGUAGE TEACHING OF STUDENTS WITH VISUAL IMMPAIRMENT IN INCLUSIVE EDUCATION SYSTEM: PROBLEM STATEMENT
Abstract
About the Authors
Natalia MoscovskayaRussian Federation
Anna Kobysheva
Russian Federation
Nikolay Marchenko
Russian Federation
References
1. Епифанцева Т. Б. Настольная книга педагога-дефектолога/ Под ред. Епифанцева Т. О.; 2-е изд. Ростов н/Д: Феникс, 2007. 486 с.
2. Кузнецова Л. В., Переслени Л. И., Солнцева Л. И. Основы специальной психологии. Под ред. Л. В. Кузнецовой. М.: Издательский центр «Академия», 2002. с. 162.
3. Литвак А. Г. Психология слепых и слабовидящих. Рос. гос. пед. ун-т им. А. И. Герцена. СПб.: Изд-во РГПУ, 1998. 271 с.
4. Марченко Н. А. Кобышева А.С. Терехова Т. А. Использование современных достижений науки и техники в обучении иностранным языкам учащихся с диагнозом слепота // Материалы IX Международной научно-практической конференции «Академическая наука - проблемы и достижения» г. Северный Чарльстон, США, 2016. с. 45-47.
Review
For citations:
Moscovskaya N., Kobysheva A., Marchenko N. FOREIGN LANGUAGE TEACHING OF STUDENTS WITH VISUAL IMMPAIRMENT IN INCLUSIVE EDUCATION SYSTEM: PROBLEM STATEMENT. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2017;(4):154-157. (In Russ.)