Preview

Newsletter of North-Caucasus Federal University

Advanced search

THE FORMATION OF SMM STRATEGY TO GATHER MARKETING INFORMATION ON B2B MARKET

Abstract

Analysis of the use of SMM - marketing technology information environment with the use of social networks. Developed research-based recommendations for the use of funds and methods of SMM in the formation of the marketing information on the B2B market in the Internet.

About the Authors

Vitaly Zhuravel
North-Caucasus Federal University
Russian Federation


Ilona Pronina
North-Caucasus Federal University
Russian Federation


References

1. Курманов В. В. Формирование интегрированной системы Интернет-маркетинга в коммерческой организации и способы взаимодействия с целевой аудиторией: диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук по специальности 08.00.05 «Экономика и управление народным хозяйством». - Брянск, 2015. - 205 с.

2. Токарева И.В. Основные понятия и инструменты Интернет-маркетинга // Экономика и современный менеджмент: теория и практика. - Новосибирск: «Сибирская академическая книга», 2015. - № 49 -С. 48-53.

3. Стратегии организаций и территорий: общие тенденции развития и специфика Северо-Кавказского региона: коллективная монография / Под ред. профессора В.Н. Парахиной. - Ставрополь: СКФУ, 2013.


Review

For citations:


Zhuravel V., Pronina I. THE FORMATION OF SMM STRATEGY TO GATHER MARKETING INFORMATION ON B2B MARKET. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2017;(3):80-87. (In Russ.)

Views: 95


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-907X (Print)