FEATURES OF FORMATION OF MARKETING STRATEGY AT THE EXIT OF INDUSTRIAL ENTERPRISES ON THE EXTERNAL MARKET
Abstract
About the Authors
Vitaly Fedorovich ZhuravelRussian Federation
Alexandra Yurievna Shatskova
Russian Federation
References
1. Диксон П. Р. Управление маркетингом. М.: Бином, 1998. 344 с.
2. Сейфулаева М. Э. Концепция международного маркетинга. Маркетинг в России и за рубежом: интернет-журнал [Электронный ресурс]. URL: http://www.cfin.ru/press/marketing/1998-1/10.shtml
3. Стровский Л. Е. Внешнеэкономическая деятельность предприятия: учебник для студентов вузов, обучающихся по экономическим специальностям / под ред. Л. E. Стровского. 4-е изд., перераб. и доп. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2007. 799 с.
Review
For citations:
Zhuravel V.F., Shatskova A.Yu. FEATURES OF FORMATION OF MARKETING STRATEGY AT THE EXIT OF INDUSTRIAL ENTERPRISES ON THE EXTERNAL MARKET. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2018;(1):76-86. (In Russ.)