Preview

Newsletter of North-Caucasus Federal University

Advanced search

CRITERIA AND LEVELS OF LINGUISTICS STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE PHONETIC AND PHONOLOGICAL COMPETENCY

Abstract

The article describes the content of foreign language phonetic and phonological competency elements are described at the 5 levels of their development.

About the Author

Nina L. Goncharova
NCFU
Russian Federation


References

1. Бердичевский А. Л. Оптимизация системы обучения иностранному языку в педагогическом вузе: науч.-теорет. пособие. М.: Высш. шк., 1989. - 103 с.

2. Коряковцева Н. Ф. Автономия учащихся в учебной деятельности по овладению ИЯ как образовательная цель // Иностранные языки в школе. 2001. № 1. С. 9-14.


Review

For citations:


Goncharova N.L. CRITERIA AND LEVELS OF LINGUISTICS STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE PHONETIC AND PHONOLOGICAL COMPETENCY. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2014;(3):216-224. (In Russ.)

Views: 83


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-907X (Print)