VIRTUALIZATION AS A MEANS OF TRANSFORMING THE SPACE-TIME CONTINUUM OF MODERN MEDIA ADVERTISING
Abstract
Keywords
About the Authors
Elena N. YezhovaRussian Federation
Nikolai S. Chernov
Russian Federation
References
1. Бодрийар Ж. Бодрийар расшифровывает «Матрицу». Почему этот фильм восхищает философов [Электронный ресурс] // Le Nouvel Observateur. Пер. В. Мильчиной. 2003. URL: http://old.russ.ru/ culture/cinema/20030923.html (дата обращения: 12.09.2013).
2. Галкин К. Ю. Зависимость от виртуальной реальности компьютера - новый вид зависимого поведения [Электронный ресурс]. URL: http://www.psyinst.ru/library.php?part=article&id=1564 (дата обращения: 14.09.2013).
3. Жижек С. Киберпространство, или Невыносимая замкнутость бытия // Искусство кино. 1998. № 1. С. 117-128.
4. Ковриженко М. К. Креатив в рекламе. СПб. : Питер. 2004. 256 с.
5. Ковриженко, М. К. Креативная реклама [Электронный ресурс] // Деловой журнал «Бизнес-Ключ». URL: http://bkworld.ru/web-article/web-publication_381.html (дата обращения: 04.2013).
6. Культурология. XX век. Энциклопедия. В 2т. Т. 1/ гл. ред. и составитель С. Я. Левит. СПб.: Университетская книга, ООО «Алетейя». 1998. 447 с.
7. Топоров В. Н. Исследования по этимологии и семантике. Т. 1: Теория и некоторые частные ее приложения. М.: Языки славянской культуры. 2004. 816 с.
8. Odih P. Advertising in Modern & Postmodern Times (Published in association with Theory, Culture & Society). Goldsmiths College. 2007. 232 p.
9. Venkatesh A., Dholakia R. R., Dholakia N. New Visions of Information Technology and Postmodernism: Implications for Advertising and Marketing Communications // The Information Superhighway and Private Households: Case Studies of Business Impacts. Walter Brenner and Lutz Kolbe (eds.). 1995, University of California. 319-325 p.
Review
For citations:
Yezhova E.N., Chernov N.S. VIRTUALIZATION AS A MEANS OF TRANSFORMING THE SPACE-TIME CONTINUUM OF MODERN MEDIA ADVERTISING. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2014;(2):173-177. (In Russ.)