Preview

Newsletter of North-Caucasus Federal University

Advanced search

IMPACT MARKETING CAMPAIGNS DOMINANT ENTITIES TELECOMMUNICATIONS ON THE LEVEL OF COMPETITION IN THE REGION

Abstract

The paper summarizes the results of the authors of the study on the impact of the established tariffs within the marketing activities of the dominant market subject to the level of competition in the region. Studies have shown that marketing actions (including as a tool for retaining existing and attracting new subscribers) made regional operator of information-communication services is the dominant subject in the target market did not lead to a restriction of competition in the region.

About the Authors

Natalia A. Larionova
NCFU
Russian Federation


Elena Yu. Shatskaya
NCFU
Russian Federation


References

1. О защите конкуренции: Федеральный закон от 26 июля 2006 г. № 135-ФЗ (с изменениями и дополнениями) [Электронный ресурс] // Справочно-правовая система «КонсультантПлюс».

2. Шацкая Е. Ю. Доминирующие тенденции социально-экономического развития в Северо-Кавказском федеральном округе РФ // Диверсификация как фактор стабилизации социально-экономического развития макрорегиона в посткризисный период: монография / под ред. В. Н. Парахиной; М-во образования и науки Российской Федерации, Федеральное агентство по образованию, Федеральное бюджетное гос. образовательное учреждение высш. проф. образования «Северо-Кавказский гос. технический ун-т». Ставрополь, 2011. С. 95-126.

3. Ларионова Н. А. Развитие региона в условиях инновационных процессов // KANT. 2012. №1. С. 59-61.


Review

For citations:


Larionova N.A., Shatskaya E.Yu. IMPACT MARKETING CAMPAIGNS DOMINANT ENTITIES TELECOMMUNICATIONS ON THE LEVEL OF COMPETITION IN THE REGION. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2015;(3):107-111. (In Russ.)

Views: 46


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-907X (Print)