Preview

Newsletter of North-Caucasus Federal University

Advanced search

STAFF PERFORMANCE MANAGEMENT AT CAR SERVICE BASED ON ANALYTICAL INDICATORS

Abstract

There is a view on a newly developed method for determining analytical indicators regarding the staff at a car service. The author used an approach for integrating and combining parameters of a lower level into an overall comprehensive assessment.

About the Author

Vladimir A. Trubitsyn
LTD «ROED»
Russian Federation


References

1. Браун М. Г. За рамками сбалансированной системы показателей. Как аналитические показатели повышают эффективность управления компанией / пер. с англ. И. Ильиной. М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2012.

2. Кузнецов Е. С. Управление технической эксплуатацией автомобилей, 2-е изд., перераб. и доп. М.: Транспорт, 1990.

3. Сбалансированная система показателей в маркетинге и сбыте / А. Прайснер. М.: Издательский дом «Гребенников», 2009.

4. Смирнов Б. и др. Инженерная психология (Экономические проблемы). М.: Экономика, 1983.


Review

For citations:


Trubitsyn V.A. STAFF PERFORMANCE MANAGEMENT AT CAR SERVICE BASED ON ANALYTICAL INDICATORS. Newsletter of North-Caucasus Federal University. 2015;(2):82-86. (In Russ.)

Views: 83


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-907X (Print)